Jobb & Ikea

Publicerat: 2010-02-12 Kl: 08:49:34 | I kategori: Allmänt


Nu har jag gjort mig klar för jobbet o ska snart gå till bussen. Grabbarna är vaken, den ena ser på musse o den andra är på toan. Intressant?;)

Ska köpa ny färg idag iaf. Trodde att den hade frusit men den hade torkat, så det var ju tråkigt. När man målar en spjälsäng vit, som har varit ljusgul. Tror ni då att man behöver en grund färg??

Hur som helst, jobbar till två sen blir det ikea för hela slanten. Danne måste skriva ut papper till mig på jobbet så jag kommer ihåg allt jag ska handla =) Hoppas han inte glömmer de!




Det är jätte roligt när nya folk kommenterar bloggen för då hittar jag fler bloggar att läsa =))

Kommentarer
Postat av: YO´ KNOW WHO!!!!

Madde har aldrig grundat nånting så hon hällsar att hon tror de kommer gå bra:-P

hon e ju propp så man vet aldrig;-)

men jo jag tror nog också de när färgen e så pass ljus.puss

2010-02-12 @ 09:48:25
URL: http://vilma.bloggagratis.se
Postat av: Lina

jag tror inte att du behöver grunda.. möjligtvis måla 2 lager :)

2010-02-12 @ 15:13:13
URL: http://linajohannalof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0