Rökningen

Publicerat: 2010-02-01 Kl: 20:43:58 | I kategori: Allmänt


Jo tack för alla er miljoner läsare som undrar så går det bra att inte röka =) En vecka nu, med undantag för något bloss per dag. Men bättre nåt bloss om dagen än ett paket? Det har gått mycket bättre än jag trodde!! Jag vet att det är onödiga bloss men måste påminna mig om hur äckligt det är.



Mycket som händer nu framöver som jag måste komma ihåg
8 - Ultraljud.
10 - Barnmorskan.
11 - Williams 3årskontroll
16 - Tandläkaren för mig. Visdomstanden är på G, underbart! Precis som jag har plats för mer tänder..
Och habben för Williams del, vi ska träffa ortopeden.

Kommentarer
Postat av: lina

När jag slutrade röka så var jag utan en hel vecka utan att fuska. Men sen när jag väl tog det "efterlängtade" blosset så ångrade jag mej ganska snabbt. Och när man tänker tillbaka så var det fan inte gott när man som dum blond började röka och smaken var väl något man vänjde sej vid. Det gäller bara att komma över den där gränsen till att man tycker att det smakar bajs igen :D Lycka till. Du är duktig :)

2010-02-01 @ 21:54:01
URL: http://linajohannalof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0