-27??

Publicerat: 2010-01-06 Kl: 08:13:27 | I kategori: Allmänt


Stämmer det att det är minus 27 ute?? Jag som hade tänkt att ta en promenad till jobbet men nu undrar jag om jag verkligen vill de.. Skulle behöva posta brev på vägen, attans.

Vilma sov här i natt så vi umgicks lite igår kväll men jag la mig ganska tidigt, kvart över elva. Men vaknade två gånger inatt av halsbränna. Jag har haft tur *peppar peppar* har inte haft några problem iom graviditeten på nätterna. Har inte behövt vakna o gå på toa etc. Men iosf har jag fått två häftiga kramper :/ Men inatt var det halsbränna. Den var värre när William var i magen dock.


Ne ska söka reda på dannes täckbyxor o göra lite välling till William. Dagis är ju stängt idag så han ska vara med Vilma =) Snäll hon som passar han!

Kommentarer
Postat av: bäääästa favvo vilma

Kolla bloggen;-) och din digital kamera Puss!

2010-01-06 @ 17:54:51
URL: http://vilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0