mitt i natten

Publicerat: 2010-01-02 Kl: 01:19:30 | I kategori: Allmänt


Det är ganska mysigt att vara vaken så här sent när jag vet att jag kan sova heeeela dagen imorron =) Sen kommer förhoppninsvis hjärtat hem imorron!! Saknar han så mycket. Mammas lilla plutte unge!

Imorse vaknade Sebbe nio, toppenkillen =) Vi myste o åt frukost sen kom pappsen o hämta han. Så jag gick o köpa cig o gick hem o la mig vid 1, vaknade vid 5. Härligt!

Sen gick jag ner o åt middag med Jocke, Sebbe o hans kompis från stokholm. Göttans! Mötte emma på konsum sen gick vi hem till mig satt o prata o titta på internet lite.




För 5-6 dagar sen var tjejen galen i magen men nu har det gått tre dagar o det har varit så lugnt i magen så jag ringde förlossningen o dom sa att jag skulle komma upp, mycket med tanke på förra graviditeten. Så hon koppla CTG och det såg bra ut o det lät som om vi skulle få åka men då kom läkaren in med ulmaskinen, så hon mätte fostervattnet och jag hade för mycket vatten. Det kanske är förklaringen till att magen blivit så stor på sån kort tid?? Jag har lite orolig men hon sa att det inte var någon fara utan om det är mellan 18-24 cm är det för mycket och jag hade 21. Så i början av veckan ska jag på ett nytt ultraljud för en mer grundlig undersökning. Tror det inte är nånting att oroa sig för men det gör man ju ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0