Nu är kärleken hemma =D

Publicerat: 2010-01-03 Kl: 20:32:30 | I kategori: Allmänt


Idag kom William hem o "mamma jag har längtat efter dig". Han fyller mitt hjärta med kärlek den unge mannen!
Hittade förövrigt igen min kamera med gamla bilder när William var en plutt, så sööööt så man vill krossa ansiktet hans!!!








Nu går vi in i vecka 28. Känns jätte skönt att allt fortfarande är lugnt och så, min oro släpper mer o mer. Men snart kommer förlossningsoron. Jag var ju med på Sandras förlossning o hon hade ont kan jag tala om, så det kanske inte var så smart av mig o vara med ;P Blev lite skrämd. Men hon hade bara lustgas så hon var riktigt duktig =))


Kommentarer
Postat av: lina

Tack för kommentaren :) Ne jag fick faktiskt inga fler än dom på sista magbilden framifrån :) Jag körde på som sjutton med bodyshops cocoabutter och cocoastick som bodyshop är tvärsäkra på att det fungerar och det hjälpte inte alls! Det finns tydligen inget som hjälper heller, utan det är lite som att spela på lotto :P Men jag kan ju tipsa om att dricka MYCKET vatten och smörja med riktigt mjukgörande krämer dagligen.. annars är det bara att hålla tummarna :P Fan det är ju nästan nära för dej nu :D Tiden bara rusar förbi! Ha det så bra! :)

2010-01-03 @ 22:59:01
URL: http://linajohannalof.blogg.se/
Postat av: madde

själv hadde jag INGEN bedövninng! Testa lustgasen 1 gång. men de va inget för mig! Blev för vimsig, oh jag ville inte tappa kontrollen, va precis så jag kände!! Men barnmorskerna försökte TRYCKA dit den på mig och sa att det var OK att tappa kontrollen ibland...MEN ICKE!!HAha tjurig som man är:D

ville ha EDA Men fick inte den heller!:/

2010-01-04 @ 00:08:14
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0