Ögonen rinner!

Publicerat: 2010-01-12 Kl: 22:15:37 | I kategori: Allmänt


Det rinner ur näsan och det rinner ur ögonen.. Det känns som jag grinar, så mycket rinner det. Har aldrig varit med om värre. Det jag skulle behöva är att sjukskriva mig två-tre dagar men går det? icke! Men så är det, hoppas Nadia njuuuter av sin semester o köper en fin present till mig =D Saknar hon, livet är lixom inte som vanligt när hon inte är på jobbet :( Men hon kommer snart, tillbaks till MIG:D

William tyckte att jag skulle sluta grina förut o vara glad ist, han är så go. Förklarade att jag inte grina då började han härma mig o snörvla o hålla på :p gud vad jag skratta. "Så här gör du mamma!!"

Imorron är det jobb 9-13.00 sen är det habben 14.00-16.00 sen är det jobb igen tills 19.00. Gud vad jag gruvar mig för att gå tillbaka till jobbet, usch men det är bara en dag så det ska gå bra =)



Köpte hostmedicin för 290:- idag!?! Jag frågade om den var gjord av guld o det trodde hon ;)

Nu ska jag se klart paradise hotel sen lägga mig i badet om jag inte ångrar mig.

Kommentarer
Postat av: Nadia

Saknaaar diggg ocksooo, kommer snart heeem and everything is going to be alriight

2010-01-14 @ 13:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0