William babblar vidare

Publicerat: 2010-01-28 Kl: 18:29:20 | I kategori: Allmänt


William pratar så sjukt mycket och hela tiden, inte jobbigt-hela-tiden utan han har alltid nånting att säga bara. O så hittar han på egna historier o fantiserar. Han är så duktig så, min smart skalle!


William "Mamma, vänta här" (o så sätter han upp handen som stopp)
Jag "mm.."
Efter en stund inne på rummet kommer han tillbaka..
William "Mamma, vart är roboten?"
Jag "den står där inne bakom kundvagnen, brevid spegeln"
William "Jag ser den inte ju?"
Jag "Ne men den står där gömd bakom kundvagnen"
William "åh jag orkar inte söka, kom du"
Jag tar fram den, då kramar han den o säger "ååh jag har snakna diiiig"
Nu sitter han o lyssnar på hans låtar o dansar som han, gohjärtat =)


Vi har nyss ätit middag, korv o stips. Alltid lika gott tycker jag o William =) Nu ska vi se på disney chanel för vi fick hem det nya boxer kortet så här tre veckor senare så nu kan vi se barnprogram igen!! woohoo säger William som börja lessa på svts barnkanal. Sen ska William bada o sova, efter det är det min tur o bada.

Är det någon som har tips på fina tjej namn?? Nollställd är jag på den biten. Fastnar inte för något namn, visst jag har olika förslag men inget känns "rätt".. hm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0