Fy tusan

Publicerat: 2010-07-07 Kl: 23:14:07 | I kategori: Allmänt


Igår var vi ner på gatufesten och åkte karuseller. jag +familj, Jonte och Alexandra. Sandra och Jasmine :) Toppen kul hade grabbarna! När dom hade åkt klart började William bli hängig, jag trodde bara att han hade bränt sig när han var och bada med dagis så jag tänkte inte mycker mer på det. På donken la han sig i vagnen och då började jag ana att nånting var fel.

Väl hemma tempade jag han, 40,2 grader. HELT slut var han, stackarn. Och sov dåligt, jag tror jag sprang in till han 49823572940875ggr i natt. Han små grinar, gnäller, vrider och vänder sig hela tiden. Han har fruktansvärt ont i halsen för när han nekar välling då är det illa. (ja han äter välling och kommer fortsätta med det tills han fyller 23). Och det finns inget jag kan göra :(

Vi var på VC och tog halsprover och stick i fingret, halsprovet tyckte han var läskigast. Dom visade inga streptokocker men sänkan var över 89 så därför fick han kåvepenin som han ska äta i sju dagar. HOPPAS verkligen att han är pigg imorron så vi kan åka och bada eller göra nånting, han får tuppjuck av att sitta inne bara.

Detta inlägg har tagit 3(!!) timmar, hahah. Jag började när barnen sov sen vart William ledsen o sen vaknade Thelise. Nu ska jag spela lite fifa med William sen ska han få glass. Han har ju sovit ca två timmar nu på kvällen så han blir vaken ett tag till :)


God kväll





(jag glömde publicera inlägget, klockan var åtta när jag hade skrivit klart de)

Kommentarer
Postat av: c

hej, jag tänkte på det du sa om att han ska äta välling tills han är 23, var det irioni eller ska han det. Är det bra för något eller? jag har ingen aning, kunde vara bra att veta om det är för något särskillt. Tack på förhand :)

2010-07-07 @ 23:46:27
Postat av: evelina

Hej! Han ska absolut INTE äta välling tills han är 23 men så fort man skriver nånting om att han äter välling är det ALLTID någon som kommer, "Men oj då äter han välling fast han är 3,5 år".. Barn tar ingen skada av att äta välling även fast frukost/kvällsfika ÄR bättre men tyvärr så äter han inte det. Klart han kan om man bråkar men just nu är det så mycket annat runt hans trots och lillesyster så att jag inte orkar ta den fajten nu :)

2010-07-07 @ 23:57:34
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: c

okej, tack :) bra blogg!

2010-07-08 @ 21:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0