bildbomb... igen!

Publicerat: 2010-06-12 Kl: 00:04:55 | I kategori: Allmänt


Om man ska kortfatta våra senaste dagar så har vi varit i umeå hemma hos syster och Jens. Vi hade planerat ganska mycket som vi skulle göra, bla gå till deras äventyrsbad eftersom William skulle missa invigningen den 9 på himlabadet plus att det kändes lite fel att gå dit. Det var trots allt för handikappade barn, alltså lite grövre som behöver assistenter m.m. Kändes fel att ta deras dag, äh ni kanske förstår. William är fullt frisk förutom benen så det var deras dag där o då ska det vara så! Men han var sjuk, förmodligen i bilen på väg upp. Så det vart akutbesök på umesjukhus, toppen personal! Fort gick det.

..Men när vi satt o vänta så var det en, förmodligen mormor som passade sina barn medans mamman till barnen var inne hos doktorn. Tjejen var ca 2 år, trött/uttråkad så hon började dra i lite leksaker och gick iväg lite långt. Då säger hon(mormorn) till henne en gång på engelska o trodde väl i sin vildaste fantasi att hon skulle sätta sig ner o knäppa händerna men hon fortsatte leka. Så hon går fram till hon, drar hon i armen hela vägen tillbaka efter golvet. Efter en stund lugnar hon ner sig o går tillbaka till leksakerna, så säger mormorn att hon skulle komma o sätta sig men det ville hon inte. Då säger hon på engelska "Om du inte lyssnar nu slår jag dig, jag tar ut dig och slår dig", hade hon slagit hon då vet jag inte vad jag hade gjort. Förmodligen ringt polisen o skällt ut satans kärringen. Jag vart så upprörd så hjärtat höll på att hoppa ur kroppen. Det var massa folk där också, vem fan säger så? VEM fan gör så?? Undra hur mycket stryk den stackars flickan får.. aja nog om det, idioter säger jag bara!

Så vi tänkte då åka till himlabadet idag, men Williams hosta hade inte gett med sig tillräckligt för att åka o bada så det får bli på tisdag. Jag är sååå taggad för det, känner mig som ett barn men det ser SÅ roligt ut!! :)

Nu ska vi sova, men jag lägga upp lite olika bilder från dom senaste dagarna!








VET NI? Jag ska bli fadder till denna sötnos!! Kan man bli fadder till någon vackrare?? Det är en ÄRA :)) min halesbaby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0