BVC

Publicerat: 2010-06-22 Kl: 14:08:00 | I kategori: Allmänt


Japp, det var ungefär en månad sen vi var där o vägde/mätte men denna gång var det även dags för vaccination. Jag har aldrig hört denna lilla dam skrika så mycket som hon gjorde efter sprutan :( Och läkaren(surgubben) skulle ju fjanta sig med plåster så hon var ju ännu mer ledsen, men lugnade ner sig efter några minuter. William stog i hörnet livrädd o skrek "ni är dum med min syster sluta!!!!" haha sötnos! Sen nu efteråt är det enda han säger "Dom tog i för hårt, dom var inge snäll. Elaka!" fast jag hade förklarar för han INNAN att hon skulle bli ledsen men att det skulle gå över..

Hur som haver, nu väger hon 6 kg o är 58 cm. Mammas stoortjej :) Ska ta o skriva upp alla vikter sen, det är ju roligt att spara här också! Annars var allting bra med henne, hon vände sig även när hon låg där på skötbordet o dom sa att det var medvetet *stoltmamiii* så nu är det bara att hålla koll så hon icke rullar iväg! Och så busade barnmorskan med henne så hon gav ifrån sig ett tokskratt :D hahah det värmer i hjärtat! 
 

Det skulle vara roligt om någon mama ville ta tag i en "mamma-blogg-träff" så det blir av någongång :D Här är det för trångt! Känner du dig manad?:)


ÄLSKADE NI!


Kommentarer
Postat av: lina

Jag vill va med :D

2010-06-22 @ 22:56:34
URL: http://linajohannalof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0