Den nya gungan

Publicerat: 2010-06-05 Kl: 11:04:48 | I kategori: Allmänt


Verkar damen tycka om mer :) Men är lite besviken över köpet för det var med "go" i våran andra gunga. Men jag orkar inte packa ner o åka lämna tillbaka för att byta till en annan så det får duga så här, synd på dyra pengar bara. Men man kan nog sälja den på blocket sen så man får lite tillbaka! Dom används trots allt inte så många månader+gånger! :)

Idag blir det äventyrsparken, sen måste vi på stan o köpa present till Sebbe som har kalas idag och det var nånting vi skulle göra ikväll men både jag o D har totalt glömt var det va. Jag måste fråga Sandra om hon kommer ihåg vad jag sa, men det tvivlar jag på!

Så egentligen för att sitta här o slappa så ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0