Nu mina vänner

Publicerat: 2010-06-07 Kl: 00:13:40 | I kategori: Allmänt


Helgen har gått såå fort, förmodligen för att vi har gjort så mycket o varit i farten hela tiden. Mycket för att Angelica och Jens har varit på besök! MEN imorron, ska jag o barnen ta en slappar dag= pyjamas hela dagen för damerna o naket för mannen(hans favorit outfit) o bara vara inne o slappa, OM det inte blir kanonväder dvs.

I fredags, jaha det här börjar ju bra! Kommer inte ihåg vad vi gjorde i fredags.. damn. William var i äventyrsparken med Angelica o Jens iaf :)

I lördags, började vi med att kliva upp och käkade frukost. Sedan begav vi oss till äventyrsparken, lekte och fikade :) Alla njöt av solen! Vi bestämde oss för att åka o hälsa på Williams favorit kompis,bror ja allt han kallar sin svan Pelle för i sidsjön. Matade mindre hungriga ankor o njöt lite till :) Vi åkte hem där kring 2 tiden. William och jag gick och vilade i våran säng. Hör o häpna, JAG fick låna hans pippi kudde!! wohhoo. Han vill alltid att vi håller varandra i hand när vi ska vila middag tillsammans, myyyysigt! Tisen o pappsen roade sig med annat när vi vilade :) Upp, käka middag sen åkte vi ner på crusingen. Vi strosade runt, tittade lite på bilar o umgicks :) Vi vart kvar ganska sent, åkte nog inte förren 21.30 men det var fortfarande varmt ute, härligt!




(jag hoppas INTE att jag går så där proppigt...)




Idag har vi varit på stan hela dan. Hoppat lite hoppborg, ätit sockervadd, William fick en ansiktsmålning som han hade planerat sen i lördags. Han skulle bli en "fäääril" och han vart en fin sådan! Vid 4 åkte vi hem o William fick vila lite och vi började förbereda maten. Vi grillade kött o hade massa god mat, bra avslutning på helgen!! =) ps, Tisen sov hela tiden på stan ds.

brorsan är skitkul!!




NU trodde jag minsann att bruden hade somnat för natten men jag hittar henne med papsen i vardagsrummet, klarvaken. När tänkte hon slå igen dom små blå?


Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Det är ju egentligen helt sjukt att du fött två barn och en nyligen.. och är såå smal.. lyx : )

2010-06-07 @ 08:13:59
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Steinarkarolina

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-11-22 @ 08:30:54
URL: http://steinarkarolina.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0