BM

Publicerat: 2010-03-09 Kl: 11:47:11 | I kategori: Allmänt


Allt såg bra ut hos barnmorskan. Magen börjar stanna lite i växten vilket jag är glad för så jag inte spricker snart! SF var på 34 så jag börjar gå ner till "normal" kurvan istället för att ligger över. Skrev förlossningsjournalen o fick med mig papprena hem =) Gud vad vi längtar!! Hon frågade även om jag ville stanna på hotellet efteråt men det vill jag inte och det sa hon att jag inte behövde. Jag får gå hem efter 6 timmar om jag kissat o bebis får ett bra grepp om bröstet. Men jag vet ju hur det ska kännas när dom "tar rätt tag" när man ammar så jag tror det kommer gå bra =) +13 kilo.

Nu ropar william, dags att göra lunch.

Kommentarer
Postat av: madde

mitt sista mått vart sf 38 :) Ändå var ella liten:) men min mage var enorm!:D

angående bristningarna! min mage kliade somm tusan till å från! jag fick inga bristningar TILLS ca 2 veckor innan ella kom..såg det inte själv förns jag tog kort på magen,då dom var så långt ner!:D haha!

2010-03-10 @ 09:37:51
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0