God morgon

Publicerat: 2010-03-23 Kl: 09:57:03 | I kategori: Allmänt


Ni ville visst inte att jag skulle läsa era bloggar så jag får sätta mig o söka igen dom ;O

William kom in till oss vid tre inatt, yrvaken och så skulle han prata. Han är så söt!

William
"Mamma man får dammsuga på väggarna"
Jag "Jaha.. Okej"
Efter en stund frågade jag
Jag "Vem har sagt att man får göra det? Vem dammsugar väggarna?"
William "Scott.. Eller nej, han utan glasögon med keps"
Jag "Dave??"
William "Ja.. Ja han gör de"

William fick en robbot igår som han vart helt kär i. Igår kväll skulle han ha bästa platsen i soffan, både jag och danne skulle krama han flera gånger. Säga att vi saknat han osv, han behandlar han som en liten människa. Men nu får stackarn stå målvakt åt W när han spelar hockey. Men nu är matchen slut så vi ska äta frukost.


Världens finaste kille!


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart vacker

2010-03-23 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0