God morgon söndag!

Publicerat: 2010-03-14 Kl: 10:36:34 | I kategori: Allmänt


Huvudvärken sitter kvar men nu har jag äntligen tagit en alvedon så jag hoppas det släpper snart. Magen kurrar så frukost måste jag äta också ;P Oj mycket att stå i en sån här söndagmorron!! hahah

Igår skulle smartassen Jag, Marcus, Amanda, Lisse och Ryssen åka ner o se hockeyn som började 3. Marcus o Suadet kommer förbi o hämtar upp mig o vi springer ett varv på stan för S skulle köpa nå påladdning till mobiltbrednand, har aldrig hört talas om det??:P

Hur som helst, Amanda ringer o garvar "Hahaha hockeyn börjar inte förren halv sjuuu". Jaha, inget att göra åt så vi gick på bite line o käkade, satt o snacka ett bra tag innan mamma hämtade upp mig o Marcus så vi fick skjuts hem =) Amanda och jag såg matchen hemma hos mamma som förövrigt var en jävligt bra match!

Sen när jag kom hem var D redan hemma så vi kollade en stund på tv innan vi gick och la oss och sov. Han hade ju match vid halv 9 imorse så han stack strax bakom 7, sugen på att spela match den tiden (H)

Var ner till Jocke och Sebbe en stund och träffade deras svante igår, han var det minsta jag har sett. Herregud vad sjukt söt han är!! Jag blir sugen på en egen liten hund ;)

NU = frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0