god morgon

Publicerat: 2010-03-04 Kl: 08:01:55 | I kategori: Allmänt


William vaknade klockan 04:13 imorse. Han kom in till oss och la sig i sängen, pratade lite o bad mig klia han på armen. Men där slutade det inte, jag skulle klia han på ryggen, magen, benen innan han var nöjd och nu för tiden får man inte klia hur man vill utan nu är det på ett speciellt sätt :p Men han somnade om efter en stund, jag med så klart. Orkade verkligen inte kliva upp 4 om jag ska jobba idag.. Fortfarande förstår jag inte varför han vaknar så konstiga tider ibland?? Är det så när man blir lite äldre? Han är inte ledsen eller nånting sånt utan han kommer bara o pratar lite sen brukar han oftast somna om? Ibland slår det mig att han har blivit så stor, snart 3,5.. herregud..

Nu ska vi äta frukost o göra oss klara sen gå till dagis o jobb =) Ha en trevlig dag!!



Kommentarer
Postat av: linda

Tycker du är skit duktig som jobbar än!!

Ha en super bra dag å va rädd om dig!

Kram//Linda.

2010-03-04 @ 08:12:12
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0