"Jag bryr mig om"

Publicerat: 2010-03-18 Kl: 20:35:43 | I kategori: Allmänt


William är så rolig när han ska härma vuxna och det blir helt fel. Ofta när han blir sur säger han "jag bryr mig om!!" men menar "Jag bryr mig inte" sötungen!

Nu sitter vi och tittar på hockeyn och ringer varandra med våra fingrar... "vad mår du??" säger han hela tiden fast han vet att det heter HUR mår du :P Sen började han pilla i mitt hår och säger "DU är för tjock för att jag ska kunna baka dig, kan du baka min mage?" hahah

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ville bara slänga in en kommentar då jag tittar in här ganska ofta. William verkar vara världens roligaste unge! Så roligt när du skriver om alla hans tokiga kommentarer.



2010-03-19 @ 03:06:15
URL: http://angelicalodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0