Måndag

Publicerat: 2010-03-22 Kl: 09:46:36 | I kategori: Allmänt


Det känns som om detta kommer bli en bra vecka :D God morgon förresten! Hostan William har haft har jag fått nu.. Vaknade med hål i näsan och ont i halsen. Nu har huvudvärken kommit, hoppas det går över fort!

Magnetröntgen blir nog uppskjutet en vecka till, på ett sätt är det skönt men jag skulle vilja ha det gjort nu! Jag ska ringa läkaren nu och se vad han säger och tycker. Den lilla hostan William har kvar är ju pga astman så jag vet inte hur dom kommer resonera.. Återstår att se!

Den herrn ropade på mig 05:05 och frågade om det var morron, sen var han lite tjurig och skulle sitta på rummet etcetc när man är så där dödligt trött. Men tillslut stapplade han in i min säng och la sig o sov en stund till =) Han är så söt när han är nyvaken, han har ju sämre balans men när han är trött ska ni se han. Han går runt o svajar, man måste hålla i han så han inte går in i väggen! Ingen nappade på adoptionen ser jag, lika bra det för jag vill ha kvar han ;)


Nu måste jag ringa massa samtal, samtidigt hålla koll så jag inte kissar på mig när jag hostar. Visst är det lovely!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0