Namnångest

Publicerat: 2010-03-02 Kl: 17:28:13 | I kategori: Allmänt


Förstår ni att jag fortfarande inte har fastnat för något namn ÄN till lilltjejen. Varför är det så svårt?? Det finns inget jag tycker om till 100 utan det är bara några förslag som jag har suger på.. Det blir nog en namnlös bebis den första tiden, måste sluta gå runt och fundera på detta innan jag blir galen =)

Nu har vi ätit middag och William sitter på pottan och gör sina utgifter. Han har blivit så duktig att gå på pottan =)) Han är nog klar snart. Tror han ska få börja sova utan blöja snart, men allt blir lättare till våren/sommaren när det är mindre kläder. Så till sommaren är han helt klar! Toppen, en mindre utgift plus att jag vill att han ska sluta med vällingen snart, men det är ju mitt eget fel eftersom vi har låtit han dricka välling så länge.
Är det någon som har något bra tips på hur man slutar med välling på en inlärd 3åring?? =)

Nu ska vi städa o leka lite innan vi tar vårat kvällsbad jag och William. På tal om det måste jag köpa någon badolja till mig för jag badar ju två gånger om dagen o huden blir ju uttorkad =/

Nu kommer William "Ursäkta, får jag ta en glass?"
Goungen!



Williams favorit glass, jätte små är dom. Perfekt för barn, den hinner inte börja rinna eller bli kladdig!

Kommentarer
Postat av: madde

jag hadde några namn innan! men ingen jag var säker på! men sen blev jag säker på Ella..sen när hon kom ut fråga jag albin-ska hon heta ella-och JA et fick bli en ella..ångrar inte namnet!

men de är många bebisar som går namnlösa ett tag! e gör inget! Låt det ta sin tid :) Du kommer komma på ett sen...för en del blir det lättare att bestämma när hon kommit ut :)

2010-03-03 @ 08:19:58
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: sandra

testa att ge lite varm mjölk på kvällskvisten, i ett litet glas med ett sugrör.. Brukar de flesta barnen tycka om

2010-03-03 @ 11:16:07
URL: http://sandrawesterberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0