Ny vecka, nya krafter?

Publicerat: 2010-03-08 Kl: 08:13:08 | I kategori: Allmänt


Är det inte så man brukar säga på måndagmorron?=) God morgon iaf!

Igår mådde jag pyton, var tvungen att gå hem tidigare från jobbet. Hem, stupade i sängen och vilade ett par timmar sen vart jag lite piggare.. men inte mycket. Idag känner jag mig bra, än så länge! Tror jag har jobbat mina sista timmar snart. Det är tråkigt för jag VILL jobba men kan inte för kroppen, det känns surt. Just nu längtar jag tills magen är borta och bebisen är ute =)

Har även två till förslag nu på namn som jag fått av dannes syster. Så nu står det mellan 2-3 namn att välja mellan =) Justja, jag måste ringa barnmorskan oxå om ärret som fortfarande gör ont! Fast jag tror bestämt att jag ska dit imorron den 9?  Det måste jag kolla upp!! (det är inte jag som är virrig, det är hon)

Hoppas vi får tvn nu i dagarna också så jag får tillbaka min kära tv in i sovrummet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0