Onsdag

Publicerat: 2010-03-17 Kl: 10:26:50 | I kategori: Allmänt


God morgon kära läsare!

Igår kväll när vi kom hem från mamma somnade William som en stock, fram tills tolv då han vaknade o var ledsen. Hostade och fortsatte var ledsen, spydde upp slemmet sen lugnade han ner sig. Jag är glad att han har den förmågan att spy upp slemmet ist för att det ska ligga o retas, det har han gjort sen han var lill-liten. Då var det lite värre för då krävdes det bara 2-3 hostattacker så var det uppe. Men han fick ta sängen med mig o D fick ta soffan, rättvist värre! ;) Han tittade på pippi en stund med pappa innan jag gick o la mig med han, städade undan först.
Så vi somnade vid 01:00 o vaknade vid 8:30 så idag är vi utvilade. William har fortfarande hosta men det är bara som "vanlig" rethosta nu =)

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Kanske umgås med mama för ovanlighetens skull? Det blir bra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0