utslag

Publicerat: 2010-03-08 Kl: 21:43:10 | I kategori: Allmänt


Idag har det klias hela dagen på magen och nu ser jag att jag har fått utslag.. Men bara på magen konstigt nog.. Får höra om det imorron på MVC samt ärret =) Det blir nog bra det. Men jag börjar längta riktigt mycket nu när alla andra börjar kläcka sina små barn =)

När jag hämtade William idag på dagis får jag först höra det man alltid få höra sen 2 veckor tillbaka "jag vill inte vara med dig, jag vill inte gå hem" Och samma visa är det på morronen fast tvärtom. Det har med hans lilla 3årskris(=trots) att göra, hoppas det går över snart så min lilla goa snälla kille kommer tillbaka =) Men hur som helst, han berättade stolt för sina fröknar att han skulle ta hand om sin syster när hon kommer, go hjärtat. Utan blöja har han varit hela dagen på dagis och inte en enda olycka. Jag blir så stolt!!

Syrran och Jens sover hos oss inatt, troligtvis imorron också. Så nu sitter jag på hennes minidator, alltså den är pytteliten!! Svårt att skriva o sudda men det är skönt att ha den i knä ;p Våran internetsladd ramlar ju ut hela tiden om man flyttar datorn så den står där den står. Hoppas tvn kommer imorron, den är skickad så den dimper nog ner imorron eller på onsdag. Då ska jag tatuera mig också=))

Lilltjejen i magen har varit helt galen idag, har hon ens plats?:O Tror hon har varit vaken hela dagen o slagits. Det kommer ut stora knölar ur magen, myysigt =)

Nu ska jag se lite tv, sen bada sen soooova!


Kommentarer
Postat av: Julia

Vad söt han är William som ska ta hand om sin syster. :) Han kommer bli en super go storebror. :)

2010-03-09 @ 10:02:36
URL: http://jtn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0