God morgon

Publicerat: 2010-05-12 Kl: 09:57:48 | I kategori: Allmänt


Bloggen blir lidande när man har fullt upp hela dagarna. Igår vart Sessan SEX veckor.. tänk er vad tiden går fort! Hon är mest nöjd när vi gungar i våran "nya" gungstol som William fick av farmor (egentligen av gammelfarmor men det var farmor som kom och lämnade den) eller när hon får stå i knä. Hon håller huvudet stadigt själv när man håller i hon och pratar med henne. Och hon är såå sööt när hon pratar tillbaka "Aaooo" :)

Vi skulle egentligen till vårdcentralen med William nu 10.30 och visa hans utslag men efter jag har stressat ihjäl mig ville jag bara kolla om dom var kvar, men det var dom icke! Så jag ringde och avbokade tiden så vi tar det lugnt innan vi ska på Bvc med lillan :)

"Träningen" på habben går bra, William älskar att åka dit och bada. Jag tycker mest det är lek men det behövs ju inte så mycket träning, det är mer som en rolig grej :) Han håller på att lära sig att dyka under vattnet nu, han blir bättre och bättre för varje gång.

Nu ska vi äta tojst på lillemans begäran!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0