min lilla sjukling :(

Publicerat: 2010-05-18 Kl: 10:14:12 | I kategori: Allmänt


Idag är det INTE bättre med lillsessan, så det blir en tripp till sjukhuset snart. Har ringt vårdcentralen bara för att höra vad dom säger innan, men jag är hundra på att dom kommer be oss åka upp. Lillan fick feber i natt o hela nästan är igentäppt. Hon fick sova på mage i sin säng när hon hade somnat in för natten, det blir alldeles för varmt o ligga hos mig när hon har feber. Och det gick bra, hon kvävdes inte av sitt eget slemm o snoret rann ner lite bättre än när hon låg på mage. bvabbeeelbabbel, jag märker att jag inte ens kan stava längre!! Längesen man satt i skolbänken nu ;)

På torsdag ska vi knäppa kort till tidningen, hoppas hon är frisk då annars får vi skjuta upp de :)

Kommentarer
Postat av: Konradkatinka

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2011-05-13 @ 13:04:10
URL: http://konradkatinka.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0