Underbar dag!!

Publicerat: 2010-05-15 Kl: 21:47:27 | I kategori: Allmänt


Gud vad jag har njutit idag/svettas ihjäl med det hör till! ;) Emma Och Pacy kom hit på förmiddagen, vi traskade ner till stan. Jag o Emma matade barn o William tog en glass med favvo-Vilma på stan. När hon är i närheten slutar jag att existera ;) Åkte till granloholm och då fick William leka i lika olika lekparker.. promenerade hem till nacksta. Nånstans på vägen bestämde vi oss för att vi skulle grilla. Så det var jag, Emma, alla barn (haylee ÄLSKAR mig!!) pacy,ryssen o danne :) Ryssen stack ganska tidigt för han skulle jobba men vi var ute till strax efter åtta. William lekte i lekparken hela tiden :) William är badad o han har redan blivit kolsvart på händerna(solbränd ej smuts) o det ska bli kul o se hur brun han kommer vara när han kliver upp imorron. Han har badat och ska snart krypa ner i sängen.

William sitter o pratar med sig själv
"Tror du att dom kommer imorron? På festen? Jag fyller år imorn igen.. Då ska vi ha fest!!"
Hahah han säger så roliga saker. Han har blivit riktigt "klok" i sättet han pratar. Nu mera säger han, oftast i fel sammanhang men ändå, "Ingen orsak" det är SÅ gulligt :D


Kommentarer
Postat av: therese-fes

GARDEROBSRENSNING!



Massvis av oanvända kläder från GUESS, Mango, Baby Phat, Ed Hardy, H&M, Gina Tricot, Adidas, Tiger of Sweden, Vero Moda, Bik Bok, Vila, BARCELONA, AUSTRALIEN, MALAYSIA och NEW YORK!



http://www.tradera.com/Vit-var-kappa-jacka-fran-MANGO-auktion_163301_112522781

2010-05-16 @ 12:27:44
URL: http://twitter.com/thereselindgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0