23:05

Publicerat: 2010-11-20 Kl: 23:12:53 | I kategori: Allmänt






Det blir ett sent inlägg ikväll men jag har haft fullt upp hela dagen :)



Vi vaknade vid sju, jag och Thelise. Vi låg kvar i sängen o busade men vid 10 i 8 vart hon trött igen, så jag sövde henne. Eftersom William fick vara uppe sent igår o sa till mig "väck inte mig, jag ska ha sovmorron" innan han somnade så visste jag att han skulle vakna sent. Så jag somnade om o vaknade 09:56 o skulle egentligen ta bussen då, tur att jag fick skjuts :) Jobbade ett par timmar sen åkte jag hem, barnen var som sagt med syrran o Jens. Dom åkte nästan direkt när jag kom.

 Mötte Sandra på bussen där vi bestämde att vi skulle äta på pizzan ist för hemma hos henne.. sagt o gjort! Gott var det. Sen skildes vi åt o jag gick hem o väntade på danne. Med sig hade han Jora.. så danne var med barnen o så. Jag passade på att åka ner på stan o sola, hann med en sväng hem till Marcus innan =) Det var riktigt skönt att sola, bäst jag håller i gång nu bara om jag ska få någon färg! Konstigt nog känner jag mig "fylligare/tjockare" när jag är brun. Och andra säger att dom känner sig smalare ;p haha 


Nu ska jag sova, ögonen är trötta. Imorron ska jag o barnen iväg att bowla, det ska bli riktigt roligt!




William 7 månader (korr. ålder 5 månader)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0