Butterflies in my stomach

Publicerat: 2010-11-28 Kl: 23:17:01 | I kategori: Allmänt








Igår var vi ut men det vart bara jag, Amanda och Vilma men vi hade riktigt roligt :) Sandra saknades med det tar vi igen om någon helg.. vadåååå tycker ni att jag går ut mycket?! Hahah


Idag mådde jag bra när jag vaknade, var pigg o kry. Vi slöade lite hemma innan vi åkte ner på julskyltningen med Lina och Basse, mysigt! Min fina Lina :)


Jag har inte mycket att tillägga egentligen förutom att jag måste skriva att jag är lycklig. Och det är sååå härligt, allt i mitt liv är bra, alla som är i mitt liv är bra, allt runt omkring mitt liv är bra.. jag ÄLSKAR mitt liv och längtar tills jag börjar skolan :)

Jag tänkte på en massa saker men nu när man väl sitter här då står det still? Jag har ju pratat om en utomlandsresa innan skolan börja för att koppla av men vet ni? Jag tror jag drar till sthlm tors-sön o kopplar av. Träffar lite folk o bara ha det gott! Då är jag närmre barnen o kortare tid!:) Hur låter de? Festligt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Underbart att läsa de du skriver om att du är lycklig! Jag blir alltid glad av att läsa sånt om människor. Undrar ibland hur du orkar.. Du jobbar har två små och är rätt ung, ja du är en superkvinna!

Kram/Emma

2010-11-30 @ 14:43:00
URL: http://miladymibloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0