Hur?

Publicerat: 2010-11-08 Kl: 10:25:09 | I kategori: Allmänt





Nu sitter jag o Tellybus o lyssnar på lite musik. Vi väntar på syrran, vi ska åka ner o lämna in telen igen, suck. Tur att jag får låna en bra av danne tills min är tillbaka..  Annars händer inget speciellt idag :)



Hur ska jag kunna förklara för Thelise att hon bara är sju månader o inte har någon överdrivet bra balans när hon klättrar upp på allt/drar sig upp? Är bara rädd om hennes skalle, huvudet är ju inte "redo" nu för saker man gör kring 9-10 månader. Måste köpa en snygghjälm åt henne :) Nu står hon i krypställning hela tiden(förutom när hon ¨ålar runt lägenheten) men det känns svårt att tro att hon ska kunna röra armar och ben symetriskt? Kommer det att hända? Ja givetvis men jag har svårt att tro det, hon är ju bara en bebis :p


 


Kommentarer
Postat av: madde

kommer ihåg att ella kröp på sin 7mån dag :) det går så fort..:) dock måste jag säga att ella ramlade sällan i de åldern, när hon börja göra saker.. men vet att många gör det och köper en sån där hjälm :)

Nu klättrar hon på ALLT! favoriten är att klättra upp på köksbordet! jag blir galen!!!!! är så rädd atrt hon ska ramla!

2010-11-08 @ 10:54:07
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0