Sömnen

Publicerat: 2010-11-24 Kl: 22:49:28 | I kategori: Allmänt







Thelise har alltid sovit bra, lätt att lägga o sen sover hon genom natten. Det var lite trassligt just när vi hade flyttat in men det gick bra. Men nu då? Hon vaknar 3-4 o tror att hon ska kliva upp, hon står o gungar i sängen. Så jag får söva henne flera gånger och det är verkligen påfrestande :/ Varför är det så? Hur ska jag få henne att sova hela natten eller åtminstode bara vakna och äta? Behöver hjälp o min bvc är inte klok! Fem-minuters-metoden fungerar INTE, hon skriker tills hon spyr, hon ger INTE upp :/ Gud, jag är ett vandrande lik.... Ge mig tips, mamma som inte mamma!




Kommentarer
Postat av: Emma

Minns du inte att Haylee gjorde sådär också för ett tag sen? Vaknar mitt i natten och tror att det är morgon. Men det gick över efter nån vecka, 2 kanske. Hjälper det inte om hon får sova med dig då? Så hon märker att du är där och ligger och sover liksom. Så kanske hon inte behöver vakna och checka läget, då hinner hon kanske inte bli pigg under tiden =)

2010-11-25 @ 10:11:26
URL: http://emmamaria.webblogg.se/
Postat av: Erika

Okej! Himla fin är den! För vår del blir den ju redan namnmärkt eftersom little E ju heter Lindberg dessutom haha ;)

2010-11-26 @ 01:32:00
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0