14 oktober

Publicerat: 2010-10-14 Kl: 23:10:24 | I kategori: Allmänt





Hej! Det var ett tag sen jag skrev ett riktigt inlägg nu, så ikväll tänkte jag försöka uppdatera er lite. Sitter just nu och gluttar på lyxfällan och väntar på mr M, mer än så blire inte ikväll!


Thelise, hur är det med henne? Hon blir ju bara större och större. Inatt när jag lyfte upp henne slog det mig att hon inte är någon bebis längre, hon börjar mer lika ett barn om ni förstår vad jag menar?=) Stora mammas tjej!
Hon sitter sen några veckor tillbaka utan stöd men helst vill man ju ha nånting där bak IFALL hon tippar. Än har hon inte tippat men man vet aldrig =) Hon blir arg när hon inte kommer framåt fort, utan det går rätt sakta och mest runt i cirklar. Hon drog sig upp efter spjälsängen igår när hon satt i soffan. Och imorron ska vi väga henne! :) Vad kan hon väga nu? Jag har inte en snusning.

Men sen i lördagsnatt har hon inte varit sig lik när det gäller att sova. Inatt tex har hon vaknar fleeera gånger, men somnat om direkt i min famn. Jag vaknade av hennes skratt, hon ligger och skrattar och pratar för sig själv precis som om hon är vaken men så fort jag tar upp henne somnar hon. Och det hände 100 ggr inatt så idag är jag möööör. Men det är så här varje kväll.. vaknar en gång i halvtimmen, hon skruvar på sig o gnyr. Undra om hon känner sig instängd i kläderna eller vad är det för fel? Kan det vara en period bara eller känner hon sig otrygg?? Hoppas det går över snart!

William då? Han som hade lugnat ner sig och blivit mindre bråkig har vänt igen. Och denna gång värre än nånsin. Men det är lite mycket för han just nu. Mycket på habben, han trivs inte SÅ bra på dagis, vi har flyttat, han har slutat sova middag. Ja en 4åring kanske inte behöver sova, men hans ben behöver det. Har läst att det brukar komma tillbaka några vändor innan det försvinner helt, så det går nog över snart. Just att det tar så mycket på krafterna. Min lilla prins!:)


Skriver alltid samma men vi trivs jätte bra i lägenheten :D Längtar tills jag tar mig ut på ikea och kan handla tavlorna och tavellister och allt sånt :D Måla om och komma riktigt till rätta när mitt sovrum, hall + halva köket ska renoveras. Men det tar sin tid och jag känner mig inte stressad :)

LIVET KÄNNS BRA!!!=)

Nu är klockan natten, mindre trevlig dag imorron :( Tur att jag slipper gå ensam :) God natt.



(Jag kan förstå att ni tycker att det bara är bilder som kommer upp men det är ett sätt för mig att lägga dom till "minne" i framtiden. Sätter in bilder JAG tycker är speciella på sina vis. Just därför blir det mycket bilder, hoppas ni inte tycker att det är tråkigt!!)


Kommentarer
Postat av: Emma

jo det är skit tråkigt! :))))

2010-10-14 @ 23:54:44
URL: http://emmamaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0