Dumt?

Publicerat: 2010-10-30 Kl: 21:01:02 | I kategori: Allmänt


Jag har fått lämnat in min kära samsung nu på lagning så just nu använder jag mina kära sony som äntligen är tillbaka :) Men jag har inget internet och kommer säkert inte ha på dom kommande två veckorna, inga nummer heller för den delen. Dom ligger på andra telen =borta for ever! Men det är lika bra att vara ifrån ett tag och samla kraft för att möta dessa idioter, eller hur? Tanken var nu att jag skulle ödsla lite tid på att svara på en riktigt dum kommentar. Till dig anonyma fega "Frida". När JAG valde att gå vidare i livet ensam så fanns det nog i mitt huvud att någon dag kommer vi båda med allsäkerhet att skaffa nya partners, eller gå tillbaka, vem vet? INTE DU iaf:) Just nu kan jag tala om för dig att det inte är aktuellt. Det finns inte en chans att du känner mig när du påstår att jag bara sitter hemma och inte har något liv. Vet du vad jag gör om dagarna och kvällarna? Mina barn är mitt liv om du undgått de? På båda påståendena är du ute och cyklar. Förstår inte vad du tror att du skulle vinna igenom att skriva något sånt där idiotiskt. Du vet också att det är barn inblandad och då ska saker och ting skötas snyggt. Så du fick ditt svar nu vill jag inte höra från dig mer. Ibland önskar jag att man kunde blockera vissa ip nummer. Vet någon om man kan de? Titti? Hur som helst:) Ha en riktigt mysig kväll, för det ska jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0