god kväll medlemman

Publicerat: 2010-10-01 Kl: 22:56:03 | I kategori: Allmänt




Nu börjar jag väl känna mig mer och mer "hemma" men William däremot vettetusan! Ibland säger han "det är kul att flytta" och i vissa stunder säger han "det är tråkigt i den nya lägenheten". Kanske beror på att vi endast använder vardagsrummet eftersom sovrummet ska renoveras =) Men han kommer bli överlycklig då vi tar bort sängen(och spjälsängen) från det här stora vardagsrummet :D Lycka!! Han kan spela fotboll och hockey inte. Men just nu får han inte de för det är liite liten yta(även fast den är lika stor som i gamla mini-lägenheten) för suratanten bor under.. hahah hänger ni ens med???! Samtidigt känner jag också att nånting fattas oss. Kanske bli bättre när tavlor o så är uppe och alla kartonger rensad och kastad. Har förvisso bara 3 "oöppnade" kartonger. Time will tell..



Jag har konstaterat! Jag går och lägger mig på took för tidigt. Jag kliver upp runt 7-8 och lägger mig ALDRIG före 12, är det inte logiskt att jag ska vara slut på kvällen eller har jag gått in mig på några få timmars sömn. Fast 7-8 timmar är ju inte för lite?? Men jag kanske BEHÖVER 12 timmar?? nee.. ?? Haha babbel!


Vill bara avsluta med att jag har DOM VÄRDEFULLASTE varelserna på denna jord i MIN SÄNG!!=) Er ska jag älska i aaaaaaaaaaaall evighet!!! Mina pärlor, vackraste William och Thelise. Det är sååå underbart att följa Thelise i sin utveckling nu när hon visar massa nya saker :) William lär sig nya ord(vissa mindre fina). Han löser saker på ett bättre sätt, han formulerar sig skit bra! Hans tal är rent, det finns INGEN som inte skulle förstå han o samtidigt före en konversation.. Finns många barn i denna ålder som fortfarande pratar lite sämre. DU gör mig stolt William I love it!!

Kommentarer
Postat av: madde

evve du skrev för tidigt :p menade du för sent? :)

haha

jag lägger mig aldrig före 12 på natten.. och jag kliver upp 7.00..vissa dagar är jag jättepigg på morgonen andra dagar är jag typ död :)

dock är jag piggelin hela dagarna :)

2010-10-02 @ 08:42:01
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: evelina

Hahah ja för sent :p ja det är samma med mig,jag är oftast pigg hela dagen

2010-10-02 @ 10:17:50
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0