hej

Publicerat: 2010-10-10 Kl: 14:50:12 | I kategori: Allmänt





Jag har tappat lusten att blogga pga kommentarerna, varför finns de sånna idioter?! Thelise ser ut som en kille och ja fekjar att hon kan vinka?=) Idioti, tur att jag kan skaka av mig de!

Igår var jag hos Pettsson på födelsedagsfest! Det var verkligen jätte roligt och en massa trevliga folk och jag njöt av varje sekund ;) Synd att kvällen slutade så tidigt, inte mitt val men så är det ibland!

Båda barnen sover och jag har precis storstädat klart lägenheten. Thelise sover på balkongen och har sovit i snart två timmar och William har däckat på mjukamattan på golvet.


Om en stund kommer Emma och Haylee OM hon kan slita sig från fb men det kommer hon inte göra!=)

Nu ska jag bara ta o skaka av sängkläderna o plocka bort alla tatueringsskorpor, usch! Men så är det när någon som ömsa(??) skinn ligger i sängen!

Ska tömma mobilen och lägga in lite bilder senare :) Hej så länge




Jag blir aldrig svartsjuk när jag ser mina ex med nya dejter,för mina föräldrar lärde mig att man ska ge sina begagnade leksaker till mindre lyckligt lottade människor!
hahahaha så sant! :)


Kommentarer
Postat av: josefin

Haha, det sista snor jag av dig. Grymt rätt!

2010-10-13 @ 14:36:49
URL: http://johosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0