Mammas blåöga! God morgon allesammans(haha...

Publicerat: 2010-10-20 Kl: 08:08:16 | I kategori: Allmänt


2010-10-10_15_44 (MMS)

Mammas blåöga! God morgon allesammans(haha nu lät jag som William), Thelise ligger brevid och pratar, skrattar åt mobilen, nyper mig, hårt(!!!) och drar mig i håret. Vi väntar på att storebror ska vakna så vi kan göra oss klar för dagis. Visst är det roligt? När man har en tid och passa kan ungarna sova länge som helst, annars vaknar dom gärna sju. haha det slår aldrig fel! Sen i förrgår har Thelise bytt ut "mamamama" mot "pappa pappa", det låter som mamma bara är ihopsatta vokaler och pappa säger hon "riktigt".. Men det är inte så konstigt med tanke på hur mycket William har tjatat "säg pappa pappa pappa". Också har hon lät sig pruta saliv/spott och det tycker hon är jätte roligt :) Nu måste jag väcka William, ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0