måndag

Publicerat: 2010-10-18 Kl: 23:48:10 | I kategori: Allmänt



 

Hej och hopp!:) Mår ni bra?


Mycket har hänt dom senaste dagarna men det känns så tråkigt att göra en "resumé". Men vi har iaf börjat bada i grupp på habben med William, det är skit roligt :D Han är den enda som kan svara på frågor och prata, just för att dom andra är lite mindre och har andra problem. Hur som, blir han jätte stolt när hon frågar saker och han får svara, och han svarar rätt :) Lilla mallgrodan ;)
Det är mest sång och lek, just därför är det jätte roligt! Vet icke om han ska börja bada ensam(=träning), det får vi se efter sprutan som han ska ta den 26, han oroa sig lite över den MEN jag säger "Tänk inte på det, vi får se när vi kommer dit om du ska det eller inte.." just för att han inte ska oroa sig. Han kommer få lugnande så han kommer nog inte ens komma ihåg besöket :)


Som ni såg stannade vågen på 8200 g på Thelise och längden 66 cm. Mammas tjej har blivit stoor :) Och jag tror att det är lite mardrömmar hon har plus att vi har flyttat så allting är ju lite nytt. Hon och jag sover ju i vardagsrummet just för att sovrummet ska renoveras, hon är van att det är mörkt och tyst när hon sover på natten, tror det spelar in lite för jag vill ju se tv när jag ska sova. Det blir bra igen när vi kommer in i sovrummet :)


Dom som ska renovera har ju inte ringt än?! Om dom inte hör av sig imorron kommer jag ringa dom och fråga om dom glömt bort mig. Saknar verkligen att sova i ett ruuuuuuuuuum, haha men det blir ju så snart :) Hellre lite väntan än att jag ska möblera om tusen gånger.


Imorgon får William gå hem med Alexandra och Jonathan eftersom han ska hämtas klockan två och det är ju då det sången slutar. Men ingen blir ju gladaren än William, han får ju följa med bästisen hem =)


Nu ska jag titta på NCIS medans jag väntar på Shabi sen ska jag hoppa i säng, god natt :)

 

Ang buzzador, blir ni inte intresserade?:) Testa gratisprylar ni är intresserade av och ge en recention som tar tio min? =) klicka på länken och bli medlem!



https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=evelinap

Kommentarer
Postat av: ELin

Jag fattar inte riktigt det där, vad gör man? Ska man bara prova själv eller ska man ge ut och sälja massa saker eller vad går det ut på?

2010-10-20 @ 12:13:54
URL: http://epmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0