29 okt!

Publicerat: 2010-10-29 Kl: 23:21:34 | I kategori: Allmänt






Härlig dag! Vaknade som sagt utviiiilad idag, skönt!:) Som ni vet, ni som läst. Har Thelise sovit lite konstig ett tag nu, men dom senaste dagarna har hon känt sig "tryggare" utan att behöva sova med mig. Hon har väl helt enkelt vant sig vid lägenheten. Hon somnade vid 8 igår, vaknade inte förren fem och åt lite mat för att sedan sova vidare till halv nio :) Såå skönt att inte behöva kliva upp o söva 100ggr per natt.


Vi tog det lugnt på morronen och kikade på tv, åt frukost o ja det vanliga ni vet. Sen när vi käkade lunch kom två sargade grabbar och knackade på, hahah så kuuul :D Hårda pojkar va??
Sen åkte vi o mötte Lina på birsta, käkade lite sen strosade vi o små handlade. Mycket trevligt! Jag är så glad att vi börjat umgås igen!!=)

Nu på kvällen har jag varit hos en kompis och haft det riktigt mysigt, men hann bara stanna nån timma eftersom jag var tvungen som vanligt att gå hem.. biig suck! Tur att man får ta hand om allt själv... blää men nu ska vi inte haka upp oss på de =)


Skulle egentligen ut ikväll men ångrade mig, hade ingen lust alls pga olika orsaker. Den största är väl att jag är less på folk överlag. Det är så skönt att sitta hemma i tystnaden o tända ljus(mina nya doft ljus luktar underbart, tack för tipset Lina). Det är så lugnt och skönt, och man uppskattar verkligen "ensamlivet" på ett annat sätt nu. MEN det har sina nackdelar också. Den enda som saknas nu är Mr P =)


Nu ska jag tömma mobilen, god natt :)
(det har blivit lite dåligt med kommentarer igen, det är skit tråkigt!! Det är ju dom som får en att uppskatta bloggen, eller hur??)




Min ihop klippta bild på alla kläder går inte att ladda upp, så jag tog en bild från google på overallen iaf. Köpte också tillhörande mössa(samma färg, en hjäm mössa JÄTTE SÖT!), Tofflor i skinn, egentligen inne skor men med raggsockar i blir det perfekt. I strl 19 så hon kommer kunna ha dom inne sen, hur bra? Och svarta vantar till W! Fördelen med denna är också att du kan öppna hela och lägga i barnet, iom att Thelise blir så arg när man klär på henne är denna perfekt för just de :) Än så länge, super nöjd!





Kommentarer
Postat av: Erika

Mycket snajsig overall! :)

2010-10-31 @ 10:05:07
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0