22:15

Publicerat: 2010-09-23 Kl: 22:19:31 | I kategori: Allmänt





Hej blåggen, hur mår du idag? Själv är jag rätt slut i rutan. Har bara jobbat 10.30-14.30 men ändå är jag helt slut men så blir det väl när man har varit hemma och lata sig så länge :) Måste ju tjuvstarta innan skolan börjar i januari. Har bestämt mig för att 2011 ska bli ett BRA år!

Imorron och på lördag är det också jobb, bara tre timmar per dag men det blir lite extra pengs och lite barnfritt om man får säga så. Snälla kan någon göra mig till miljonär????=))

Nu ska jag sova så jag är piggelin imorgon när jag ska jobba :)

God natt!

Jag har ett par vinterskor om någon som har barn med storlek 27. Smala fötter, återkommer om mer info med märke och så OM någon är intresserad :) 400:-


Kommentarer
Postat av: Anna Lindström

Ja min lillhulda visade sig vara riktigt glad i maten haha :) hon vräääker i sig maten nu! :)

Självklart har jag tid att ses, all tid i väääärlden för er ;)

Men du, ska ni ut på lördag? Jag & Jessica ska ut och käka och ni får ju hemskt gärna följa, men antar att ni redan har andra planer? :(

Iaf sen tänkte vi gå ut. VI MÅSTE JU SES :)

2010-09-24 @ 09:16:16
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0