Ny lägenhet

Publicerat: 2010-09-30 Kl: 22:11:28 | I kategori: Allmänt





Jag börjar med att gratta min lilla älskling på 6månders dagen. Grattis mammas solstråle!!!=) Kan tiden stanna så jag får njuuuta av bebistiden??:)



= Nytt liv?? Vad vet jag, det visar sig men nu kör vi ;)

Än så länge trivs vi super! Thelise har sovit lite oroligt men det beror nog på som Elin sa just att vi har flyttat, det kommer att gå till sig :) Just nu sover jag i vardagsrummet för syrran och Jens ska hoppa in nån månad i lägenheten också, det kommer bli kanon bra!


Nu ska allting upp på väggarna men jag ska vänta lite med det för hallen, köksväggarna och lilla rummet ska renoveras. När allt är klart kommer ni få se bilder. Det kommer bli SÅ fint, men som sagt.. allt tar tid! Speciellt med två barn. Denna flytt har varit minst sagt krånglig men TAAAAAAACK alla som har hjälpt mig och ni andra som lovade men sket i det behöver icke fråga mig när ni flyttar :) Tack till Marcus, Ryssen, Krister,Ante, Jens,Angelica,Mamma och Lotta!! :)


Har ni tänkt på en sak?? På EN sekund kan livet förändras, helt otroligt. Nu har två nära personer till mina nära vänner gott bort, så snabbt utan förvarning om ni förstår. Det är tragiskt att se på, jag kan inget göra än att finnas där. Samidigt kommer tankarna "Har jag gjort rätt val? Gör jag det bästa av varje dag? Lägger jag för mycket energi på SMÅ saker??". Återigen, TA HAND OM VARANDRA!!

William vill inte sova i sitt rum och anledningen var för att det finns spöken där och om han sover där så drömmer han bara om mig hela tiden, de sa han sen suckde han djupt. Lägenheten är iof stooor så det känns tryggare att ha han brevid mig i sängen tills Syrran flyttar in :) Han har ju även blivit van det, men det stör ju inte mig så varför skynda på??!


NI MED COMHEMS BOXER!! Varför fungerar det inte för mig??? Måste man ringa dom och säga att man har flyttat eller??


God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0