Tjejen som klä på/av sig så fort hon får c...

Publicerat: 2011-04-21 Kl: 08:18:42 | I kategori: Allmänt


img_0413 (MMS)

Tjejen som klä på/av sig så fort hon får chansen. Tittar på bror och gör likadant.:-) Ja då har jag försovit mig igen, suck!! Jag ställer fyra larm men vaknar inte, helt otroligt men är man van att börja 10-11 för det mesta är det svårt till en början att börja sju. Det värsta är att jag inte lägger mig den heller, somnar oftast i soffan 21.30-22.00 :-S. Sen ska oftast barnen bråka o sega ännu mer men tids nog  har jag vant mig, eller det måste ju göra det för jag ska ju jobba hela sommaren.:-)  Hungrig o törstig är jag också.. Haha idag är alltid fel men ser framemot kvällen, då blir det bra igen;-) Ha en bra dag!:-)


Kommentarer
Postat av: amanda

Men herregud vad lik William hon är!! :-) Särskilt på kort. Fina barnen :-)<3

2011-04-21 @ 09:43:24
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0