valborg

Publicerat: 2011-04-30 Kl: 11:27:20 | I kategori: Allmänt


Så nu är sista april här, oj vad tiden går fort. Ska se om jag hittar igen bilden på Thelise från förra valborg. :)
Ikväll är det party vilket jag inte tror att ni har missat men jag är så taggad!:D Det blir fest hemma hos Marcus i trevligt sällskap, tydligen ska det komma MASSA folk!:D Sånna fester är alltid roliga där man känner alla, även gamla vänner kommer vara där!:) Jag tänkte nästan skriva att ingenting kunde förstöra den här kvällen men givetvis kan en person förstöra men det hoppas vi inte på, för en gångs skull hoppas jag att jag kan få slappna av och bara umgås och festa!:) Men man ska inte ropa hej förren man är över. Jag är inte bitter? Haha men man blir lätt det när samma visa spelas varenda j*****vla gång.

Vad händer hos oss? Samma vanliga ;p Jag praktiserar, barnen rockar på dagis, umgås ofta med paps efter dagis. Ja allt är som vanligt men min lilla tös har blivit så stor och smart! Om vi är i vardagsrummet tex. kan jag be hon hämta en blöja. Då går hon in i hallen och hämtar en blöja, hur akan en sån liten person förstå kommandon? Frågar jag "ska vi bada?" då springer hon in i badrummet. Vill hon ha välling slänger hon en kudde på golvet och bokstavligt talat slänger sig på den och myser, då vet man att hon vill ha kvälls/morgon vällingen. Och hon springer fort som attans när hon och William leker jagis, förstår inte hur små benen hinner med.  

När man sätter sig ner och vill skriva lite nytt i utvecklingsfasen står hjärtkontoret stilla.. Jag som låg och tänkte igår på vad jag skulle berätta för er. :)

William han växer mest på längden han. Han kan ju redan "allt" så jag vet inte riktigt vad jag ska berätta. ELLER JO!:D Dom har ju börjar med stödord i teckenspråk på dagis och det tycker jag är sjukt bra och han är riktigt duktig. Han kan alla "ord" dom hittills har lärt sig, min go gosse! Han ska spara håret nu så han kan göra flätor.. förstår inte varför han alltid ska spara på sommaren? Det slutar med att han ber mig raka av det för att det klias så mycket när han svettas. Vi är familjen svett vi. Men hoppas han klarar av att spara över denna sommar, skulle vara coolt om han lyckades spara till axel långt hår. :)

Annars med mig är det, hör och häpna bättre. Det känns som livet har vänt över en natt men som skrivet, till sist kommer man ur sin depression. Kan det bero på att jag har hittat en amaZzZzing kille kanske?:) Mycket beror nog på det och att jag har ändrat mitt tanke sätt samt sluta "tagit ansvar" för vuxna människor som SKA klara sig själv.

 Jag vet faktiskt inte vad det beror på ELLER om det bara känns bra för att sen kännas åt helvete nästa vecka men just nu njuuuuter jag av känslan i kroppen! För ett tag sen trodde jag inte det här, då man fortfarande "var fast" i det gamla ekorrhjulet. Men så fort jag valde bort h*n, så såg jag allt på ett annat sätt. Sjukt bra!:D (ja inte behöver du sitta o gissa dig fram till vad jag skriver lilla vän, för du vet inte vad jag menar. Jag pratar lite i gåtor som ni ser) För jag vill kunna skriva av mig det för att lämna det men kan ju inte spotta ur mig allt, pga respekt mot andra!:)

När man har en blogg vill man bara att folk ska läsa sen glömma typ.. inte ringa runt o skapa intriger pga ett inägg jag gör o vem vet? Jag kan ju skriva va fasiken som helst utan fakta! Men just därför tappar jag lusten, för vad jag än skriver vänds det mot en person på ett negativt sätt.

Aja men inget mer sån negativt! Jag ser framemot min resa till sthlm som ska ske inom en snart framtid, till min älskade Keyvan ♥

 



vackra Thelise för ett år sen! <3



Kommentarer
Postat av: Veronica

Hejsan. Jag kan bara hålla med dig med hur underbart ens liv kan bli efter man "släppt tag" om vissa personer i sin närhet. Jag tror det är väldigt viktigt att man släpper de personer som får en själv att må dåligt. Känner mig lika lycklig som du verkar, eftersom jag gjort liknande. Kom ihåg att ingen annan har rätt att få dig att må dåligt. Sköt om er!

2011-05-01 @ 19:33:45
URL: http://veronicarajala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0