lämnad för varmare bredd-grader

Publicerat: 2011-08-10 Kl: 10:24:50 | I kategori: Allmänt


Jag trodde inte att man kunde känna en sån här saknad. Jag har aldrig saknat någon så här mycket och ändå har det bara gått EN dag!!! Det återstår alltså en himla massa fler.. Och inte nog med det så måste jag sakna dom två små också ;( Tur att jag hann tanka lite kärlek igår från alla tre!:)



Det var en liten tös som var väldigt mys-sugen som kom klättrandes upp i soffan.:)





Jag tänkte försöka skriva ett inlägg om Åre också. Vi hade det helt underbart där. Jag hade inte velat byta ut någonting mot den resan, och absolut inte åkt med någon annan än min R! Han är underbar.. Jag har aldrig träffat någon som han och är så jävla glad att jag har han!:) Livet är på en helt annan nivå nu än det nånsin varit tidigare. Men jag tänkte ta det inlägget separat ikväll!:)


Det vi skulle prata om nu var HUR ÖVERLEVER JAG DESSA DAGAR?!:) Tips någon?
På samma gång är det skönt att sakna och längta efter. För då vet man hur bra man har det, och inget känns väl bättre än besvarad kärlek?! Det känns väldigt bra.

Jag tappade det jag skulle skriva om när jag börja kolla igenom bilderna.. kanske ploppar det upp sen. Nu ska jag ta o göra ett ryck!:)


Ha en bra dag!:)

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Du får försöka fokusera på något annat så gott det går, så går nog tiden fort ska du se :) Kul att du är lycklig, det är du värd.



(Även roligare att läsa bloggen då det är en helt annan energi nu, än förut. Märks att du är mycket, mycket gladare.)

2011-08-10 @ 10:47:25
URL: http://smb.webblogg.se/
Postat av: Evelina

Tack så hemskt mycket Sigrid, vad glad jag blir och vad roligt att det märks!:) allt tack vare min prins!

2011-08-10 @ 15:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0