26 december

Publicerat: 2011-12-26 Kl: 13:58:20 | I kategori: Allmänt


God dag alla glada! Här hemma är det lugna gatan just nu, T vilar och W ser på en film han hyrde för ett par dagar sen!

Nu är julen över och med de kommer lugnet, skönt!:) Har funderat lite på nyårs löften, har aldrig haft det förut men nu ska jag ha ett löfte och sträva efter att hålla de.:) Tror inte att det kommer bli något större bekymmer bara jag har rätt verktyg!

I em befinner vi oss i huset och äter middag tillsammans allihopa. Annars är det inget mer planerat än tvättstugan imorn. Hade önskat att snön skulle ligga kvar så jag o barnen kunde vara ute hela dagarna men nu vart de bara isigt och jävligt.:/

Ha en bra dag och god fortsättning. Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

Japp jag förstår precis hur du menar.

Mina soffor är också beiga, inte vita som jag skrev :P

Men jag tycker dom är jätte fina,jag tror dom är köpta på Mio..

Men vad hade du tänkt för pris då isf?

Och tack detsamma, ni verkar ha haft SUPER mys i jul!

Kraam

2011-12-26 @ 21:18:31
URL: http://emmaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0