Bill och bull

Publicerat: 2011-12-12 Kl: 13:15:27 | I kategori: Allmänt


Nu sitter jag och Alexandra och kör slutspurten! På onsdag är vi tillbaka i skolbänken och då ska vi ha allt klart! Hur vidare det blir med min utbildning visar sig nog ganska snart.

Egentligen var det meningen att jag skulle gå med R och se småttingarna luciatåg men det får jag hoppa över i år pga dessa förbannade uppgifter :( Men jag får glädja mig åt att vi äter middag tillsammans istället!:)

Imorgon är det mina små som har luciatåg och firande. 7:30 är det stora luciatåget ute(ja samma dumma påhitt varenda år, barn o föräldrar står och fryser ihjäl men det är tydligen för trångt inne) och det är så klart mycket finare/mysigare att vara ute men kallt!

Sen på eftermiddagen är det fika inne hos Thelise. Det är nytt för i år för annars brukar små barnen vara med på morgonen, men det blir bättre såhär tycker jag! Dem små "förstör" ju bara, springer runt o tjoar ;) Haha inte riktigt så men de stora barnen tar ju detta på allvar och har tränat mycket! Hur som helst ska det blir jätte roligt och jag längtar tills jag får se mina små pepparkakor!:)

Nu måste vi fortsätta, rasten är över.;) haha, puss!

Som ni ser på bilden var det rally igår, jäklar vad dem lekte o stojja! Ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0