Nära nu

Publicerat: 2011-12-21 Kl: 15:09:24 | I kategori: Allmänt


Det börjar närma sig sitt slut, snart är allt klappat och klart! William kommer få en sån fiiiin julklapp i år! Han kommer att bli överlycklig!!:) Nu är julen räddad känns det som. Eller kanske inte så men en stor del av ångesten inför jul försvann i samband med detta. Min kämpe är faktiskt värd en fin julklapp.:)

Inatt fick jag sova! Iallafall fram till 02. Gick och la mig tidigt i vanlig ordning men vaknade kl 2 och låg vaken och stirra en stund men lyckades somna om efter ett tag. Känner mig mer utvilad idag än jag känt de senaste 2 månaderna men ändå är jag inte pigg!

Mycket tjat om sömnen men man kan fan inte fungera utan riktig sömn! Trodde jag skulle bemästra den här skiten själv men icke, ibland får man ta sig lite hjälp på traven.

En väldigt rolig sak som jag ser fram emot är KBT som jag börjar i januari, det ska bli mycket spännande och lärorik. Kanske jag blir kvitt den här ångesten en gång för alla?:) Man kan alltid hoppas! Det är helt klart värt ett försök.

Nu ska jag hem och byta skor sen hämta mina små killingar!

Stressa inte ihjäl er nu och akta ni halkar.;-)


Kommentarer
Postat av: Emma

KBT är skit bra och du kommer bemästra den iaf lära dig hantera den mer..

2011-12-21 @ 22:08:15
URL: http://emmaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0