Sömn

Publicerat: 2011-12-08 Kl: 10:13:29 | I kategori: Allmänt


Satans sömn! Jag har alltid varit bortskämd med barn som sover som klockor MEN sen några veckor tillbaka har Thelise, inte varje natt utan då o då vaknat på kvällen och somnar inte om förren sent på natten.

Jag la henne 19:30 sen vaknade hon 23:00 och fick välling men somnade inte om utan låg och stirra och "klOcka" med tungan. Klockan gick och vad jag än gjorde fungerade det inte! La mig bredvid henne och slumrade. Trodde då att hon somnat med vaknade av att W sa "mamma ta bort Thelise hon petar mig i näsan och nyper mina bröst" ha ha givetvis jätte roligt men då vart jag less och åthelvete trött!

Så ja hon somnade en halv timma innan jag skulle upp, tänkte vila lite tills klockan ringde men det vart lite längre.
Jag är inte mer än människa, jag kan försova mig jag också.

Vi kortar av vilat på dagis till att börja med och ser om det hjälper. J*kla unge du ska sova på natten!!!

Sätter min högra hand på att hon sover som en stock inatt bara för att jag är ledig imorn.:p

Nu, jobb till 15:30! Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh va söt din flicka är!

2011-12-08 @ 12:30:35
Postat av: Linnea K

Ahaha vilken rolig min !!

2011-12-08 @ 12:31:10
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och Lili.

Envisa unge! ;)

2011-12-16 @ 23:03:12
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0