Himlabadet

Publicerat: 2011-02-13 Kl: 21:27:08 | I kategori: Allmänt





Idag har vi varit på himlabadet hela dagen och haft svin roligt!:) Men alla tre vart helt slut i skallen efter så ungarna tvärdecka och jag har pluggat men har inte kommit nånstans, jävla prestations ångest.. usch!

Imorn har jag skola hela dagen o samma tisdag men på onsdag ska jag snusa bebis!! Jag SKA det, låt mig vara frisk gud!:D Och träffa saknade Lina, har inte sett henne på jätte länge!


Nu blir det soffan o sen sängen, god natt!

Kommentarer
Postat av: catrine

Se upp för särskrivningarna! Du är ju student nu också och ska skriva uppsatser....kan ju bli tokigt om du är undersköterskan som skriver journal.....eller under sköterskan som du skulle ha skrivit hahahahahaha!!!

2011-02-13 @ 22:11:38
Postat av: Evelina

Haha du o dina särsrivningar ;-) Jag skriver helt annorlunda när det gäller skolan för då är jag inte slarvig:) Men jag tror jag skulle behöva en kurs i svenska grammatik hos dig eftersom jag inte får läsa de på komvux;)

2011-02-14 @ 10:05:09
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0