PLUGG

Publicerat: 2011-02-07 Kl: 23:41:41 | I kategori: Allmänt






Nu har jag suttit hela kvällen, dvs säga fleeeeeera timmar med tre frågor om sömn, hygien och feber och är inte klar ÄN men snart så! Måste ta en liten paus men det är ingen ide att jag går ifrån datorn för då börjar jag syssla med annat.. Det är iaf invecklat eller är det jag som gör det invecklat? Jag vet inte men jag tror det blir bra, blir ca 2 A4. :)            31 minuter senare... KLAR! :) Plus att jag har hunnit att platta håret, de ni!


Jaa, vad har hänt idag? William har sovit hos syrran två nätter för dom saknade han så mycket. :)
Mamma och jag åkte till arken och köpte hö samt halm till kaninerna, gjorde ett väldigt tråkigt ärende sen hämtade vi tusse(mammas hund) i njurunda.. Han ska avlivas imorn. :( William har mått fruktansvärt dåligt över det, han har grinat och varit lätt retlig men nu ikväll kändes det som att han förstod varför Tusse måste åka till himlen. Och att han kommer att hälsa på han i hans drömmar. :)

Vi åkte hem hit där alla var, packade lite små saker o åkte till mamma och käka middag. :) När vi kom hem duschade jag och W, han tvättade samt sköljde mitt hår och sen fönade han det. Vilken service! :D Men han ääälskar att leka frisör.

Efter badet smörjde jag in mig o jag ser i ögonvrån att William går och hämtar sin egna hudkräm och börjar smörja in sig precis som jag gör, haha så söt!! (han hatar i vanliga fall att smörja in sig, speciellt ansiktet men nu gjorde han det med glädje)

Nu är jag helt slut i kolan så jag ska hoppa i säng. Imorn är det skola, onsdag är det jobb, torsdag skola, fre/lör jobb. Ja det är hektiskt att heta Evelina och mitt i allt det där ska resten + barnen skötas. MEN jag tycker att det är A & O att ha ett jobb när man har barn! :) Mycket viktigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0