school

Publicerat: 2011-02-17 Kl: 11:20:10 | I kategori: Allmänt





Idag är det skolan, visserligen börjar jag sent men har pluggat hela morgonen plus lämnat William på dagis. Det tid sin lilla tid ska ni veta. Det är svårt för han att plumsa i snön o under är det jätte halt så han kan inte sitta i vagnen för då kommer jag inte upp för backen. Det är ett jävla dilemma det här men vi kom ju fram, sisådär 30 minuter senare. I vanliga fall tar det 2 min. :) Men vi busade en massa och lekte buss som vanligt. William springer fram till en lyckstolpe och väntar på buss nr 8 som går till dagis sen till kristinelund(jag o Thelise alltså). Anledningen till att  den går till kristinelund är för att det sitter massa tanter på bussen som har bråttom till sitt "symöte", hahah det är William egna ord det här. Han har sån jäkla fantasi! Och det är som sagt helt underbart o leka hans påhittade lekar! :) Mitt i allt skrek han "Men TUSSEEEEEE säg till jätten att det ska sluuuuuuuuta snöa NU o bli VÅR!" hahaha gosnos! Förstår att han är less på snön.


-Tusse är mammas gamla hund som gick bort för ca 1 vecka sen, han skulle även fylla 12 på alla hjärtansdag men han fick inte bli så gammal. William har mått rätt dåligt över det, det har märkts ganska väl. Han har varit lättretlig, bråkig, grinig o irriterad men det är förståligt för han tyckte vääääldigt mycket om Tusse. Men som sagt, dom kommer till han på natten och så leker dom. Och iom att han bor i himlen nu så kan han prata med jätten, det är väl hans syn av gud.


Jag hade en väldigt bra alla hjärtansdag trots att natten var skit pga Thelises feber. Men jag fick mig en liten present jag med. Älskar allt som har med denna serie att göra, just den lukten är underbar!! Men den började ta slut så jag fick en ny body milk och jag vill ju inte påstå att dom är billiga, suck! Så tur hade jag som fick en :D Från? Hemlig beundrare ;)



Nu ska jag sminka mig lite o platta klart håret sen bär det av till skolan!
HA EN BRA DAG!:)

Kommentarer
Postat av: g

Man får tre såna för 159 kroner. kolla upp på kiks sida

2011-02-17 @ 12:38:51
Postat av: g

du som alldrig ljuegr. den där ä inte dyr. heheh

2011-02-17 @ 12:42:04
Postat av: Erika

Vad du är snäll! Tack så mycket för dina fina ord! :)

2011-02-17 @ 12:42:19
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: Ewe

Skulle du vilja vara snäll o skicka den länken?? Har väldigt svårt att tro att de var tre st för de priset :) sen avgör jag själv vad JAG tycker är dyrt, man prioriterar på ett annat sätt när man har barn

2011-02-17 @ 15:12:30
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: g

du sa att du hade fåt den. och du kan inte påstå at den är billig. då ljuger du. som vanligt. på nelly det var 3 för 159

2011-02-17 @ 18:21:18
Postat av: Ewe

Nyss sa du kicks? Undra vem som ljuger .. När su stavar så man förstår, DÅ ska jag svara dig

2011-02-17 @ 18:41:23
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Förklara på vilket sätt hon ljuger? Förstår varför du svarar på kommentarerna Ewe, den här idioten är underhållande!:D

2011-02-17 @ 18:42:53
Postat av: g

jag såg fel. gogla på det så får du se själv när du trycker på lenken till nelly

2011-02-17 @ 20:24:34
Postat av: Evelina

Förstår fortfarande inte..

2011-02-17 @ 21:23:01
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Förstår fortfarande inte..

2011-02-17 @ 21:57:39
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0