Äntligen måndag?

Publicerat: 2011-01-31 Kl: 08:01:18 | I kategori: Allmänt






Rätt skönt med måndag och en "vanlig" dag, har varit så snurrigt på senaste tiden innan/under o efter op :)


Vad har hänt som jag ej redan skrivit om? Inte mycket för vi lämnar knappt dessa väggar, är bara hemma o slappar :) Och det märks för förutom tuttarna har jag gått upp 3 kg i vikt. Det började med att jag såg det i ansiktet, ställde mig på vågen o så tror jag bort tuttarna o liiiite extra bara för att, då visade de 4 kg uppgång, SKITBRA! Bara det fortsätter så här :)


Mitt mål är att vara tillbaka i skolan imorn, vilket jag känner nu att jag kan ta tillbaka men jag måste iaf dit dom två första timmarna o lyssna på läraren. Och senare idag ska jag plugga med Alexandra, tror jag går upp till henne för här kommer ungarna vara hemma. :)


Amanda kom icke i förrgår, kändes inte som att det behövdes. Visst är danne väldigt trött på natten/morronen men det har gått hur bra som helst. Alla som känner oss vet att det ofta är jag som får sköta natten/moronen ;) Och framförallt är jag mycket piggare än vad jag var för två dagar sen. Då var jag tvungen att ta en värktablett för att sedan ligga i sängen en stund innan jag kom upp, nu äre så pass bra att jag glömmer att ta dom, dom behövs alltså bara ibland :) Men jag måste ändå tänka på att ta det lugnt om jag ska läka riktigt, för jag går o små städar, smyg lyfter Thelise men bara i armarna en cm från marken men ändå.. 11 kg fetknopp!


Vaknade inatt av att William var ledsen, han har blivit förkyld igen o med den kommer givetvis kruppen. Gud det låter förjävligt o han får knappt luft men han vill INTE inhalera eller ha hostmedicin(den är väldigt jobbig den med, hostan alltså) så han fick ett glas vatten o en öppnad balkongdörr så somnade han om. Nu väntar jag på att jag ska ringa vårdcentralen 07:58 för jag ska vara först o ha en tid, haha. :)


Annars har William tandläkaren o habben den 2/2 som jag vill följa med på men jag tror inte att det är några problem, samtidigt har jag väldigt svårt att tro att jag "ska kunna" bära om en vecka.. men det återstår att se. Vid noggrannare eftertanke sa han "Ca 1-2 veckor"..


-


Och igår var ju Sandra, Jasmine, Emma och Haylee här. Gud vad stor min Haylee har blivit o mycket hååååår, o hon kan gå :D Visst hon ville inte showa så mycket här hemma för hon var så inne i allt annat o barn som är lite osäker brukar ju aldrig gå hemma hos någon annan om dom själv inte är 100 trygg hemma men jag lruade allt till mig 2-3 steg :D Kommer absolut inte dröja lika länge tills vi ses igen. :) Men däremot var det på tok förlänge sen jag träffade Lina med Basse och Anna m barnen :( Saaaknaaar er!! Men Lina ska först föda barn, en riktig tjurskalle som lurar mamma och jag ska bara läka sen ska jag hooka upp dom igen. :D


Jag la märke till att 90% av mina mms inlägg lyder "vacker tjej, vacker pojke, mammas vacker" etc. etc. Hur roligt är det då? MER vanliga inlägg o färre mms men man blir så lat, orkar inte starta datorn när jag har allt jag behöver på telefonen som jag nu så här by the way, tappade i mitt jucieglas igår kväll!!! Bitter.. riktigt bitter!!! Tur jag har försäkring på vattenskador med en självrisk på edanst 600:-. :)

Nu känner jag att det bara blir babbel. TACK för alla snälla kommentarer ang tuttarna :D


Nu ska jag vänta på att klockan slår o sen ringa. :) Lite frukost på det här o nån vaken kille skulle inte sitta fel?:) Tippar på att W vaknar snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0