bravader

Publicerat: 2011-01-09 Kl: 00:08:23 | I kategori: Allmänt







Igår vart det oplanerad fest, eller fest o fest. Vi var ett par stycken hemma hos Jani och spela kort, surra o bara umgicks. Det var hur trevligt som helst :) Jag skulle som sagt låna ut lägenheten i helgen så vi var hos mamma. Så när man väl har chansen ska man väl passa på att vara ute o umgås? Sagt o gjort! Vi var där ett bra tag sen vart jag upphämtad o imorse fick jag skjuts hem till mamma för jag ville träffa barnen en stund innan jag skulle jobba. = lyckad kväll/natt! :)


Men nu fick vi tillbaka den ikväll så det var skönt. Jag och William har haft myskväll, vi har ätit godis o bara kollat på tv :) Min älskade kille! Nu när vi har fått "bott" borta en natt, även fast det bara var barnen som sov där så känns det som man uppskattar sin lägenhet så jävla mycket när man väl kommer hem :p MEN det var helt klart värt att låna ut den!


Som somliga har sett på fb har William fått hemska jäkla utslag, eller jag vet inte vad jag ska kalla det. Det ser ut som blåsor med lite var o jaa.. jag vet inte. Vi skulle egentligen åka till primären ikväll men det vart så sent o sessan var SÅ trött o William ville hem o käka godis så vi tar det imorron när vi ska åka två vuxna dit. Det blir mycket lättare då :)


Nu är klockan på tok för mycket för jag känner hur ögonen snurrar i skallen på mig så jag ska nog ta att hoppa i säng..  God natt! Tack för din fina kommentar Sara! :) Sånt gör mig glad!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0